ترکیدن فلزات در هوا

 

 

اینفوگرافی آتش بازی  پوسته زمین حاوی مقادیر زیادی فلز است. و آسمانهای فوق برای جشنهای 4 جولای با مقادیر زیادی فلز پر خواهد شد. ترکیدن فلزات در هوا بله ، آن آتش بازی های دیدنی که می بینید در هوا ترکیده اند ، حاوی ترکیبات فلزی هستند که به آتش بازی ها رنگ و صدا می بخشد.

 

آلومینیوم که در هواپیماها و اتومبیل ها برای سبکتر شدن آنها بسیار استفاده می شود ، در آتش بازی برای تولید چشمک زدن های روشن و انفجارهای بلند استفاده می شود. آلومینیوم یک فلز غیر آهنی است و دومین عنصر فلزی فراوان روی زمین است. این ماده سبک ، به راحتی تشکیل شده و رسانایی بالایی دارد. آلومینیوم به اندازه فولاد قوی نیست اما سبک تر و ارزانتر است.

 

مس که در عصر جدید بسیار مهم بوده است ، به طور گسترده ای در محصولات کم مصرف استفاده می شود. مس به همراه سایر فلزات غیر آهنی از جمله آلومینیوم ، نیکل و قلع ، هیچ یک از خصوصیات شیمیایی یا فیزیکی خود را در طی فرآیند بازیافت از دست نمی دهد ، به این معنی که می توان آن را به مدت نامحدود بازیافت کرد. همچنین بسیار آلیاژی است. و همچنین این عنصری است که باعث ایجاد رنگ آبی در آتش بازی می شود. ترکیدن فلزات در هوا

 

 

از عبارت یونانی "فلزی که به تنهایی یافت نمی شود" ، آنتیموان یک عنصر سمی نیمه فلزی خاکستری نقره ای و براق است. با این حال از آن در گلوله های ردیاب ، غلاف کابل ، باتری ها و فناوری نیمه هادی استفاده می شود. همچنین برای ایجاد جلوه های براق آتش بازی استفاده می شود.

 

اینها تنها چند فلز است که در چشمک های درخشان آسمان مشاهده خواهید کرد. به این اینفوگرافیک نگاهی بیندازید تا 9 واقعیت سریع درباره آتش بازی و فلزات استفاده شده برای جلوه دادن آنها را ببینید! ترکیدن فلزات در هوا

 

Comments

Popular posts from this blog

چرا به این جزیره «منطقه آزاد کیش» می‌گویند؟

راه های افزایش عزت نفس

قانون جذب