5 علامت زمان آن است که تعویض کالاهای تولیدی فلز کنید

 

5 علامت زمان آن است که تعویض کالاهای تولیدی فلز کنید

بخش عمده ای از مشتریان جدید ما در صنعت جدید نیستند. در عوض ، آنها به دنبال افزودن به مجموعه فروشندگان فعلی خود هستند. این می تواند به هر دلیلی باشد. آنها ممکن است به یک محصول فلزی که فروشندگان فعلی خود ارائه نمی دهند یا بخشی از طرحی برای تعویض کامل فروشندگان نیاز دارند. 5 علامت زمان آن است که تعویض کالاهای تولیدی فلز کنید در زیر ، دلایل اصلی اینکه مشتریان جدید ما به دنبال یک فروشنده جدید محصولات فلزی هستند ، شرح داده ام.

 

1. کیفیت ضعیف

 

5 علامت زمان آن است که فروشندگان محصولات فلزی را جابجا کنید وقتی پروژه ای به محصولات فلزی با کیفیت بالا نیاز دارد و فروشنده شما نمی تواند آن را تحویل دهد ، باید منبع دیگری را جستجو کنید. مید متالز متخصص در تهیه فلزات با کیفیت بالا است و می تواند سفارشات فلزات را در سطوح مختلف کیفیت جای دهد. 5 علامت زمان آن است که تعویض کالاهای تولیدی فلز کنید

 

 

2. تحویل LAte

اگر فروشنده فلز یا مرکز خدمات فلزی شما نتواند جدول زمانی را که هنگام سفارش با آن موافقت می کنید تحویل دهد ، کل پروژه ها می توانند از مسیر خارج شوند. مطمئناً ، تحویل دیررس گاه به گاه اتفاق می افتد ، اما اگر به یک امر عادی تبدیل شود ، بسیاری از مشتریان گزینه های خود را بررسی می کنند.

 

3. قیمت گذاری

در تجارت امروز ، دیروز و فردا ، قیمت مهم است. همه ما بودجه هایی برای پیگیری و خطوط پایانی داریم که باید به آنها پایبند باشیم. و در پایان ، مشتریان به کالای فلزی با کیفیت خاصی احتیاج دارند و در یک قیمت مشخص به آن نیاز دارند. وقتی قیمت و کیفیت فروشنده فلز در صنعت رقابتی نباشد ، طبیعی است که مشتریان آنها شروع به جستجوی جای دیگری کنند. 5 علامت زمان آن است که تعویض کالاهای تولیدی فلز کنید

 

 

4. ساده کردن سفارشات آنها

Mead Metals به عنوان یک مرکز خدمات فلزی که اکثر محصولات فلزی خود را مستقیماً از کارخانه ها تهیه می کند و سپس مواد داخلی را ارائه می دهد ، گزینه عالی برای مشتریانی است که به دنبال ساده سازی سفارش محصولات فلزی هستند.

 

به جای سفارش ورق یا سیم پیچ از یک تجارت و سرویس دهی آن توسط تجارت دیگر ، محصولات فلزی ما از تاسیسات ما با مشخصات مشتری تولید می شوند.

 

5. عدم توانایی پاسخگویی به نیازهای شما

اعتراف می کنم این مورد آخر همه گیر است. اما ، عدم توانایی پاسخگویی به نیازهای شما ، هرچه که باشد ، دلیل کافی برای شروع تحقیقات در مورد تعویض فروشندگان است. این می تواند از مسائل مربوط به سازگاری محصول فلزی آنها گرفته تا مشکلات ارتباط با تکرارهای فروش آنها باشد. 5 علامت زمان آن است که تعویض کالاهای تولیدی فلز کنید

 

 

 

صرف نظر از این ، اگر مشکلی مانعی در روند سفارش شما ایجاد می کند ، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که برای ساده سازی چه گزینه هایی دارید.

Comments

Popular posts from this blog

چرا به این جزیره «منطقه آزاد کیش» می‌گویند؟

راه های افزایش عزت نفس

قانون جذب