چگونگی بیان موضوعات کیفی در محصول فلزی شما

 

چگونگی بیان موضوعات کیفی در محصول فلزی شما

در حالی که بسیاری از متغیرها می توانند باعث ایجاد مشکل در مواد فلزی شوند ، شناختن و شناسایی هرگونه مسئله ای که می تواند روی پروژه شما تأثیر بگذارد ، مهم است. چگونگی بیان موضوعات کیفی در محصول فلزی شما امروز ، من چند موضوع کیفیت متداول را که در محصولات فلزی دیده می شود ، پوشش خواهم داد و بهترین زمان برای کشف آنها را توضیح می دهم. وقتی یک تأمین کننده فلز دارید که چندین بار با آنها کار کرده اید ، آنها احتمالاً مراحل و ترجیحات شما را می دانند ، و احتمالاً کمتر چیزی را می فرستند که مطابق با استانداردهای شما نباشد.

 

اما ، هنگامی که محصولات فلزی را از یک منبع ناآشنا سفارش می دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که آن ها مطابق استاندارد هستند. و با دانستن اینکه به دنبال چه چیزی باشید ، شانس خود را برای دریافت مواد با کیفیت پایین به حداقل می رسانید. در اینجا برخی از مسائل مربوط به سطح و مشخصات برای تماشای فلزات شما وجود دارد.

 

مسائل سطح فلز

وقتی محصول فلزی وارد می شود ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید یک بازرسی بصری است. مواردی مانند زنگ زدگی ، رنگ آمیزی و غرق شدن بلافاصله قبل از باز کردن سیم پیچ قابل مشاهده است. و اگر می توانید لبه های لبه های کویل را مشاهده کنید ، معمولاً می توانید بگویید که چقدر زنگ زدگی از لبه مواد فراتر می رود. چگونگی بیان موضوعات کیفی در محصول فلزی شما پس از باز کردن و شروع به پردازش مواد فلزی ، می توانید با مشکلات سطحی بیشتری روبرو شوید. مواردی مانند علائم آسیاب ، خراش و لمینت شرایط مشترک سطح هستند. همچنین ممکن است در قسمت سیم پیچ مشکلی ایجاد کنید و متوجه شوید مواد فلزی شما موج دار ، پیچ خورده یا دفن شده است.

 

مشکلات مشخصات مواد فلزی

وقتی مشتری مشخصات مربوط به سفارش فلزی را ارائه می دهد ، باید آن مشخصات را رعایت کند. و با توجه به عرض ، ضخامت و تحمل ، ماندن در پارامترهای آنها بسیار مهم است. بیشتر اوقات ، مشخصات تحمل آنقدر محکم است که فوراً نمی دانید که آیا ماده شما مطابقت ندارد یا خیر.

 

در Mead Metals ، مواد فلزی را چندین بار قبل از ارسال بررسی می کنیم. اگر با مشخصات مشتری مطابقت نداشته باشد ، ما هرگونه تغییر لازم را انجام خواهیم داد. علاوه بر این ، محموله های سیم پیچ شکاف ما با یک قطعه نمونه خارج می شوند که نشان دهنده کیفیت ، سنج و مشخصات دیگر مواد سیم پیچ است. سپس ، به راحتی می توان بدون نیاز به باز کردن مواد ، مشخصات را رعایت کرد. چگونگی بیان موضوعات کیفی در محصول فلزی شما

 

البته هر وضعیتی مطابق استاندارد ها پایین می آید. برای برخی از برنامه ها ، مسائل مربوط به سطح بی ربط هستند. چگونگی بیان موضوعات کیفی در محصول فلزی شما برای برنامه های کاربردی به بیکرترین مواد فلزی ، فقط در صورت تحمل مشخصات تقسیم آنها ، آن را از در خارج می کند. هیچ چیز دیگری قابل قبول نیست.

Comments

Popular posts from this blog

چرا به این جزیره «منطقه آزاد کیش» می‌گویند؟

راه های افزایش عزت نفس

قانون جذب