ورق رنگین و انواع آن

 

ورق رنگین و انواع آن

قیمت هر محصول به متغیر و همچنین عوامل تعیین کننده و ویژگی ها بستگی دارد و قیمت ورق فولادی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک ویژگی مهم که قیمت صفحه فولادی را با توجه به اولویت تعیین می کند ورق رنگین و انواع آن  نوسانات جهانی در قیمت فلزات گرانبها از قبیل نیکل ، قیمت جهانی آهن ، نوسانات نرخ ارز ، صفحه فولادی ، ضخامت صفحه فولادی ، بار انبوه و غیره است. به اصطلاح قیمت ورق فولادی با هر روز کاری افزایش می یابد.

 

اگر می خواهید به طور گسترده تر و تحلیلی درباره قیمت صفحه فلزی نظر دهید ، شاید اینگونه نباشد ، اما نکته مهم قیمت جهانی نیکل است که به طور مستقیم بر قیمت صفحه فولادی تأثیر می گذارد. آنجا. در یک مثال ساده ، صفحه فولادی 304 ، رایج ترین و پرکاربردترین صفحه فلزی در جهان ، حاوی حداقل 8٪ نیکل است. ورق رنگین و انواع آن

 یعنی برای هر 100 کیلوگرم مواد اولیه استفاده شده برای تولید 304 ورق فولادی 8 ما یک کیلوگرم نیکل داریم و ورق فولادی در مقادیر عظیمی تولید می شود و تولید کنندگان روزانه مواد اولیه را ، گاهی اوقات هفتگی (بسته به سهام) خریداری می کنند ، بنابراین هزینه تولید شکل نوسانی دارد. این تغییر یک اثر مستقیم یا ناخواسته دارد. مثبت یا منفی نسبت به قیمت ورق فولادی تمام شده. نیکل به دلیل دارا بودن منابع محدود یکی از با ارزش ترین فلزات امروز دنیا است ، بنابراین این فلز گرانبها قطعاً اولین ویژگی است که هنگام اولویت بندی قیمت ورق های فولادی به ذهن متبادر می شود.

فروش انواع بشقاب مسی

در این فروشگاه محصولات مسی و برنجی در انواع ورق و رول در انواع مختلف ، طول ، ضخامت و کاربردهای مختلف موجود است. با گسترش صنعت در زمینه های مختلف ، تولید این ورق ها در اندازه های مختلف غیرممکن است. وی با توجه به دامنه تولید در صنعت ، همواره سعی کرده است تا با گذشت زمان پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. ورق رنگین و انواع آن  برای رسیدن به اهداف خود ، به اعتبار و دانش کافی در مورد نیازهای بازار و مشتری و مکان مناسب برای ارائه این خدمات نیاز دارید.

 

نکته مهم دیگر که هنگام بحث در مورد قیمت ورق فولادی باید در نظر بگیرید ، آلیاژ مورد نظر یعنی کد آلیاژ مورد نظر است. انواع صفحات فولادی از جمله 304 صفحه از جنس استنلس استیل ، 316 صفحه استیل مقاوم در برابر اسید ، 321 صفحه فولادی مقاوم در برابر سایش ، 430 صفحه از جنس استنلس استیل و 309 صفحه فولادی ضد حریق است که می تواند تا 1000 درجه مقاومت کند. علاوه بر این ، با داشتن 310 صفحه فلزی نسوز با تحمل درجه حرارت تا 1050 درجه و در آخر 4841 صفحه فولادی ، تحمل دما بسیار بالاتر است و به طور غیر مستقیم می تواند در مقابل درجه حرارت تا 1200 درجه مقاومت کند. ورق رنگین و انواع آن

 تفاوت این کدگذاری های آلیاژی در ترکیب شیمیایی و مواد مورد استفاده در تولید ورق فولادی نهفته است. به عنوان مثال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، یک صفحه فولادی 304 حداقل 8٪ نیکل و یک صفحه فولادی 316 حداقل 10٪ نیکل دارد. با توجه به توضیحی که برای نیکل داده شده است ، قیمت ورق فولادی 316 به طور واضح از قیمت ورق فولادی 304 گران تر است زیرا به دلیل بالا بودن نیکل مورد استفاده در ترکیب شیمیایی As. به همین ترتیب ، تارهای آلیاژ بالاتر ، مانند صفحه فولادی 321 ، صفحه فولادی 309 و صفحه فولادی 310 و 4841 ، به دلیل نسبت نیکل بالاتر ، بسیار بالاتر و گرانتر هستند. البته لازم به ذکر است که حضور کروم در ساختار آلیاژ این محصولات نباید به سادگی نادیده گرفته شود.

 

نکته مهم دیگر که مردم به ندرت به آن توجه می کنند ، قیمت صفحه فولادی بسته به ضخامت صفحه فولادی مورد نظر است. در نگاه اول ، ممکن است گمان کنید که آلیاژهای ضخیم یا به اصطلاح نازک باید به طور طبیعی ارزانتر از صفحات فولادی با ضخامت بالا باشند ، که به آنها بارهای ضخیم گفته می شود. ورق رنگین و انواع آن

با این حال ، این درست نیست. تفاوت در این مورد این است که قیمت ورق فولاد کمتر از 1 میلی متر ضخامت برابر است با قیمت ورق فولاد با ضخامت 10 مایل یا بیشتر ، بنابراین قیمت ورق فولاد در محدوده ضخامت 1 تا 10 مایل بسیار ارزان تر است. .

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم که قیمت ورق فولاد را تعیین می کند نوسانات ارزی است. تحلیل و ریشه این مشکل فراتر از کسالت است ، بهتر است نظرات را به متخصصان و متخصصان و همچنین کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند واگذار کنیم.

 

ورق رنگین و انواع آن

شرکت های فلزات غیر آهنی با توجه به مشتری متمرکز و در عین حال ارائه بالاترین کیفیت محصولات با استانداردهای جهانی می توانند به صورت عادلانه قیمت ورق فولادی را تعیین کنند. بنابراین ، قیمت صفحه فلزی تعیین شده توسط این گروه کاملاً رقابتی است و به مشتریان اطمینان می دهد.
 

 

Comments

Popular posts from this blog

چرا به این جزیره «منطقه آزاد کیش» می‌گویند؟

راه های افزایش عزت نفس

قانون جذب